شماره تماس کارخانه شامپو هتلی

شامپو ویتامینه

فهرست مطالب

یکی از راهکارهایی که منجر به جذب مشتریان شامپو هتلی در بازار می شود آگاهی از نیاز خریداران و ارتباط با این دسته از مشتریان می باشد.
به همین منظور به یکی از سوالات مراجعه کنندگان و مشتریان که اطلاع از شماره تماس کارخانه تولیدی این محصول میباشد را در این مقوله پاسخ می‌دهیم.

آدرس کارخانه شامپو هتلی

برای پاسخ به پرسش ها ابهامات و جستجوهای شما گرامیان در این مقاله قصد داریم به آدرس کارخانه تولید کننده شامپو های هتلی و همچنین نحوه مراجعه به دفتر مرکزی شرکت و کارخانه اشاره نماییم.
برای دسترسی سریع تر و بهتر ما لوکیشن دفتر مرکزی شرکت و همچنین آدرس کارخانه را در سایت رسمی شرکت پاکال درج نموده ایم تا شما با اسکن بارکد مخصوص آن بتوانید به سرعت از روی انواع اپلیکیشن های مربوطه بتوانید کارخانه و دفتر مرکزی شرکت را جستجو و پیدا نمایید.
با جستجوی کوتاهی در این هم در سایت می‌توانید این اطلاعات را پیدا نموده و به دفتر شرکت مراجعه نمایید.
اگر به هر دلیلی موفق به پیدا کردن آن نشده اید می توانید با واحد فروش شرکت که در همین سایت شماره های آن درج شده است تماس بگیرید.

شماره تماس کارخانه شامپو هتلی

متقاضیان خرید شامپو هتلی در کشور و یا هر شهری برای اینکه زودتر و سریع تر و بهتر به نتیجه برسند تمایل دارند با جستجوی کوتاهی در اینترنت و فضای مجازی بتوانند شماره تماس کارخانه این کالا را در کشور پیدا نمایند. واحد فروش و بازاریابی شرکت برای سهولت کار شما خریداران و پیدا کردن آسان تر راه های ارتباطی با این شرکت اقدام به درج شماره تماس واحد فروش در این قسمت به بوده است تا با جستجوی این موضوع به راحتی بتوانید با مدیران فروش شرکت در تماس باشید.

شماره تلفن مدیران واحد فروش کارخانه شامپو هتلی
۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳
۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸
۰۹۰۴۶۲۵۴۹۱۸

چگونگی خرید از تولیدی محصولات هتلی

پرسشی که برای بعضی از خریداران طی مراجعه به دفتر مرکزی شرکت ایجاد می‌شود این موضوع است که چگونه می توانیم از شرکت تولیدی شوینده پاکال خریداری انجام دهیم.
خریداران محترم توجه داشته باشید که شما به دو نوع و دو روش می توانید خرید های عمده خود را از این شرکت معتبر انجام دهید.

۱. نحوه خرید حضوری و فیزیکی که می‌توانید با جستجوی دفتر مرکزی شرکت تی اپلیکیشن و لوکیشن دفتر به این مرکز مراجعه نموده و بعد از مشاهده محصولات درخواست‌های خود را اعلام نمایید.
۲. راه دوم برای ثبت سفارش ایجاد راه های ارتباطی از طریق شماره تماس های اعلام شده مذکور می‌باشد که به راحتی می توانید با تلفن های بالا ارتباط برقرار نموده و بعد از کسب اطلاعات در مورد محصول سفارش را اعلام کنید.

نمایندگی فروش محصولات شوینده هتلی

شرکت پاکال در کنار ارائه راهکارهای جذاب و به روز خود که خریدهای اینترنتی و سایت خرید های تلفنی و حضوری را نیز به مشتریان به پیشنهاد می کند اقدام به تاسیس مراکز فروش در استان های مختلف در قالب نمایندگان فروش شرکت نموده است تا برخی از خریداران که تمایل دارند به صورت حضوری از استان و محل شهر خود بتوانند محصولات هتلی را خریداری نمایند و با مراجعه به این مراکز بتوانند این مهم را به انجام برسانند.
برای اینکه از نمایندگان فروش این شرکت در سایر استان‌ها اطلاعات تماس و آدرس را پیدا نمایید می توانید با واحد فروش شرکت در تهران تماس حاصل نمایید.

محمد رضا اعلمی

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

تماس بگیرید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

تلفن ثابت : 02144683276

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس کارشناس فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

آدرس :

تهران، خیابان آزادی،تقاطع شادمهر

0 کامنت برای مقاله "شماره تماس کارخانه شامپو هتلی" ارسال شده :


دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل و اطلاعات شما محفوظ است. لطفا به درستی پر نمایید!
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :