کنسانتره مایع دستشویی

فهرست مطالب

در بازار امروز که یکی از پر مصرف ترین مواد شوینده مایع دست هست کنسانتره مایع دستشویی تولید شده در کارخانه مواد اولیه انواع شوینده یکی از راهکار هایی هست که باعث راحتی کار تولید کنندگان این نوع شوینده شده است.

کنسانتره چیست

کنسانتره در کل به ماده ای گفته می شود که بصورت مایع غلیظ شده تهیه شده هست و در انواع کنسانتره های مواد مختلف در کارخانه های تولیدی یافت می شود که به حالت چند برابر غلیظ شده و با مخلوط کردن آب به آن به محصول نهایی چند برابر خواهیم رسید.

کنسانتره مایع دستشویی

همانطور که گفته شد کنسانتره مایعی غلیظ شده است که توسط کارخانه های تولید مواد اولیه تهیه و برای فراوری در کارخانه ها و کارگاه های کوچک توزیع می شود. کنسانتره مایع دستشویی در واحد هایی که تولید می شود برای فراوری بطوری آماده می شود که کافی هست به مقدار ۲ برابر میزان کنسانتره مایع دستشویی به آن آب افزوده شود تا مایع دستشویی با غلظت مناسب آماده مصرف شود.

کاربرد کنسانتره

آیا دوست دارید بدانید کنسانتره مایع دست در کجا ها و چه صنایعی کاربرد دارد؟
بهتر برای تشریح موضوع به این نکات توجه داشته باشیم که برای تولید مایع دستشویی و مهیا شدن آن برای پر کردن داخل بطری های تعبیه شده مراحل زیاد و سختی باید طی شود و با ترکیب مواد اولیه با فرمول های سخت و داشتن آزمایشگاه های پیشرفته منجر به تولید مایع دستشویی استاندارد شود. ولی در کنسانتره مایع دستشویی این موارد دیگر لازم نیست و فقط با افزودن آب به آن محصول شوینده نهایی آماده پر کردن در بطری و فروش در بازار است.


مزایای کنسانتره مایع دستشویی

میخواهیم به مزایایی که در خرید و فروش کنسانتره مایع دستشویی وجود دارد بپردازیم تا شناختمان نسبت به این حوزه کاری افزایش یافته و با علم بیشتری به خرید و فروش و فرآوری آن بپردازیم و بتوانیم مشتریان خود در این زمینه را بهتر راهنمایی کرده و باعث ایجاد سهولت امر تولید و فروش بیشتر کالا شویم.
* تولید مایع دست با غلظت بیشتر
* تولید محصول استاندارد توسط کارخانه بزرگ تولید کننده
* عدم نیاز به دستگاه ها و تجهیزات برای انجام مراحل تولید
* خرید آسان کنسانتره و فراوری سریع آن


کارگاه های استفاده کننده از کنسانتره

در سراسر کشور کارگاه های بزرگ و کوچک زیادی هستند که با در اختیار داشتن فضایی مختص خود که با توجه به توان مالی در اختیار گرفته اند مشغول تولید مایع دست در حجم کارگاهی و فروش آن در بازار هستند. ما با شناسایی و بررسی این دسته از کارگاه ها میتوانیم آنها را شناسایی کرده و با دادن مشاوره رایگان بابت خرید این کنسانتره و راحتی و سهولت در تولید آن باعث راحتی کار تولید آنها شویم که این امر موجب ایجاد اشتغال بیشتر نیز خواهد شد.

محمد رضا اعلمی

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

تماس بگیرید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

تلفن ثابت : 02144683276

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس کارشناس فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

آدرس :

تهران، خیابان آزادی،تقاطع شادمهر

0 کامنت برای مقاله "کنسانتره مایع دستشویی" ارسال شده :


دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل و اطلاعات شما محفوظ است. لطفا به درستی پر نمایید!
نام و نام خانوادگی :
ایمیل :